Klacht: Klacht airfryer

op 27 november 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot nu toe beviel de airfryer echt super, maar een aantal week geleden hadden we de airfryer aangedaan en ingesteld oo tijd en graden maar zo ineens gaat ie uit en dat is nu al een aantal keer gebeurd en als we hem aandoen dan gast de timer op 56 min staan en kunnen we niks meer instellen

Gewenste Oplossing:

Dat het probleem opgelost word en we desnoods een nieuwe krijgen,we hebben de aankoop nog nr 4 Philips HD en destijds €179 voor betaald
Op 05-12-2015

Ik kan de foto van de kassabon niet uploaden word gezegd dat het bestand te groot is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jantine123