Klacht: klacht afwisseling van Apple is slecht

op 09 juli 2012 over Apple in de categorie Electronica - Computers

In het kort: geen afdoende oplossing van klacht. (zie mijn brief aan Apple)

Geachte heren,
Op 12-12-2011 heb ik middels internet van u een Apple imac 27” computer gekocht
Order nr. 72220476100 customer nr. W231148068 welke vanaf begin problemen heeft bezorgd. (casenr. 314388360)
Ik heb u diverse keren over deze problemen gebeld voor het laatst op 09 juli 2012.
Tijdens het minuten lang wachten op het antwoord van uw telefoniste werd door u de lijn verbroken.

Ik ondervind nog steeds de volgende problemen met de Imac.

Indien ik de computer meerdere uren niet gebruik b.v indien avonds de computer aanblijft, moet ik de volgende dag het beeldscherm met de muis weer “openkrassen “
Waarmee bedoeld word dat door het heen en weer halen van de muis het gebruikers beginscherm per vierkante centimeter wordt opgebouwd.
Volgens Apple support medewerker was dit bij sommige computers het geval en wordt er achter de schermen aan een oplossing gewerkt.

Indien ik de computer avonds uitzet en deze morgens opnieuw opstart kan op deze dag de Time Machine geen reserve kopie maken en wordt de volgende melding gegeven:
“Time Machine kan het maken van de reservekopie niet voltooien. Er kan geen toegang worden verkregen tot het schrijfkopiebestand’/volumes/Time capsules van de /iMac van C..sparsebundle’ dat voor de reservekopie wordt gebruikt (fout-1).”
Indien ik de computer avonds aan laat staan is de volgende dag deze melding niet meer zichtbaar.

Bij het veilig ledigen van de prullenmand van de iPhoto duurt het uren alvorens de blauwe voortgangsbalk volledig afloopt en daarna is de prullenmand nog niet geledigd. Wanneer ik dan de volgende dag alsnog “gewoon” de prullenmand ledig zijn weliswaar na een lange tijd wachten de foto’s verwijderd maar zijn de kaders waarin de foto’s stonden nog steeds aanwezig en wordt er rechts bovenin nog steeds de aantallen foto’s vermeld die in de prullenmand zitten.

Ik heb u aangegeven dat ik aanspraak maak op de garantie en wens van u een nieuwe computer die deugdelijk functioneert. Uw medewerkster wilde mijn verzoek niet honoreren waarmee ik uiteraard niet akkoord ga
Ik verzoek u nogmaals mijn verzoek in te willigen.
Hoogachtend,

C. van der Wal

marcorwal@gmail.com

oplossing is zoals vermeld in mijn verzoek aan Apple een nieuwe computer

Alle klachten die gemeld zijn door cuspidaat