Klacht: klacht afhandeling

op 01 september 2018 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

We hebben een reparatieverzoek ingevuld omdat de accu van mijn man niet meer oplaad. `hij had zijn sleuteltje in het oplaadpunt gedaan per ongeluk.We moeten een formulier inzenden plus tot. We kregen toen een mail dat de fiets opgehaald zou worden met alles erop en eraan. 1 september zou xxl pakket de fiets ophalen. `helaas niemand gezien `bellen heeft geen zin je hangt 30 min aan de telefoon. `ook xxl bellen heeft geen zin dan wordt je doorverbonden met fietsenwinkel.nl en dan kan je weer wachten. Ik wil gewoon een andere accu en snap heus wel dat ik daar kosten voor krijg want het is mijn eigen schuld maar nu kan hij hem niet gebruikenopladen. En mochten ze de fiets nog ophalen dan vraag ik me af wanneer ik hem terug krijg want ze zijn totaal niet te bereiken Kortom een slecht bedrijf waarbij het servicepunt bij ons in de stad ook niets kan betekenen Teleurstellend

Als ik antwoord krijg wanneer ze het afhandelen en wat het gaat kosten

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fietsenwinkel nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 06 september 2018 om 15:54 geantwoord

Beste Alexandra,

Hartelijk bedankt voor jouw review.

Ik vind het heel jammer om te horen dat jouw accu een steekvlammetje gaf omdat jouw man de sleutel in het oplaadgedeelte heeft gestoken.

Er is veel miscommunicatie ontstaan rondom het afhalen van jouw fiets waar het afhalen niet nodig is gezien het geen garantiegeval is.
Ik heb je een prijs opvraag gegeven van een nieuwe accu, hier bel ik je zaterdag weer over terug!

Ik ga ervan uit dat jouw man snel weer van zijn fiets kan genieten!

Met vriendelijke groeten,
Christiaan - Fietsenwinkel.nl