Klacht: Klacht afdelingsmanager Primark Amsterdam Centrum

op 28 april 2017 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Klacht primark

Beste heer/mevrouw,

Ik heb een klacht over de afdelingsmanager (dame met blond haar) van de afdeling kleding begane grond.

Ik heb afgelopen zondag een zwarte jack veel plezier gekocht. Nu wil ik dezelfde kopen voor mijn jongere broertje omdat hij hem ook zo mooi vond.

Ik woon zelf in Rotterdam en had hem daar al niet kunnen vinden. Ik ben vandaag 28 april rond half 7 samen met mn broertje en andere familieleden gaan vragen of hij er nog was. Deze was op werd verteld.

Nu loop ik de winkel uit en zie de jack op een paspop staan.

Ik liep maar binnen en vroeg aan de caissière (kleine Iraans of Afghaanse dame) of ik deze mocht aanschaffen omdat dit de allerlaatste zou zijn. Ik gaf aan dat ik er zelfs extra voor wilt betalen. Ze zei dat dat niet hoeft maar het moest vragen navragen aan de manager. De manager/bedrijfsleider (vermoedelijk) zei dat ze dit mocht doen als ze zelf bij de paspop kon komen.

Zelf was zelf kort van lengte en ging waarschijnlijk overleg plegen met de afdelingsmanager omdat zij kassadienst had.

Ik zag de afdelingsmanager even naar de pop lopen, ze keek ernaar en ging weer weg.

Dus ik liep naar haar toe en vroeg of zei de wilde pakken. Net op dat moment kwam de cassierere er ook bij en ze zei dat dit de afdelingsmanager was die erover ging.

De afdelingsmanager vertelde met een botte houding dat ze dit niet ging doen omdat ze tot 7 uur werkt en daar geen zin in had en het nu druk was? Daarna zei ze ook dat als de pop in de winkel stond (ipv. In de etalage langs de straatkant) dat het geen probleem was.

Vreemde reactie vond ik zelf. Terwijl het mij niet de zwaarste taak en tijdrovend ter wereld leek.

Nu gaf ik aan dat ik helemaal Rotterdam kom om mijn broertje en familieleden op te halen uit Utrecht om vervolgens hier het item te kopen en ze gaf het antwoord \’ van nee alleen voor dit?\’ Dus ik zei ja en hoopte op begrip. Ze bleef erop staan dat ze het niet ging doen.

Ik ben zeer teleurgesteld de winkel uitgelopen.

Ik ben zelf accountmanager van 200 doe het zelf bouwmarkten in Nederland en deze gebeurtenis geeft aan dat deze afdelingsmanager geen geschikte persoon is voor deze functie in uw organisatie. Ze bood geen oplossing.

Ik heb zelf meerdere aankopen die dag gedaan en en bijna geneigd om deze terug te brengen.

Ik zou graag een reactie willen van haar leidinggevende over deze situatie.

Ik alsnog het product mag aanschaffen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Primarkamsterdam