Klacht: Klacht actifry

op 17 juli 2016 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Goedenavond.

Ik ben zeer tevreden over de actifry. Echter gaat 1 onderdeel elk driekwart jaar kapot, zonder dat er echt iets gebeurd.
Een voorbeeld hiervan is dat ik net een aantal kleine loempia’tjes erin deed. Ik liep weg en kort erna hoorde ik een knak. De meng schoep was gewoon helemaal gebroken! De meng schoep zat er goed in en heb hem goed vastgeklikt. Dit kan geen toeval meer zijn, het is me al 3 keer gebeurd. Hoe kan het zo zijn dat de meng schoep elk jaar kapot gaat, terwijl er niet iets raars gebeurd. Standaard ben ik elk jaar 15,- euro kwijt aan de meng schoep. Dit ben ik niet gewend van jullie ‘goede’ merk Tefal. Kunnen jullie dit laten onderzoeken, zodat ik niet elk jaar 15,- euro kwijt ben? En is hier nog een andere toepasselijke oplossing voor?
Elke keer als ik het contactformulier op de website invul, krijg ik een error. Na 3 keer proberen, probeer ik het maar op deze manier.

Groetjes Jessica Werner

Doordat ik het product al 2 keer heb bestelt, zou het coulant zijn om bijvoorbeeld de verzendkosten niet te hoeven betalen. Ook zou het fijn zijn dat hier onderzoek naar wordt gedaan, zodat dit niet elk jaar weer opnieuw gebeurd.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tefal

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tefal nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jessicawerner