Klacht: KLacht 50-1508181372 bljft ons achtervolgen

op 31 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Onze Senseo is kosteloos “gerepareerd” waarvoor dank.
Echter na 2 kopjes koffie weigert hij nu weer alle diensten. Het lampje knippert nu heel snel en je kunt er helemaal niets meer mee. We worden er moedeloos van. Philips, als jullie ons als klant willen houden dan alstublieft een goede oplossing ter compensatie van dit wanproduct.

Ik heb totaal geen vertrouwen meer in dit apparaat. Graag een nieuw exemplaar. Ik begrijp dat dit al een vervanger is voor een eerder exemplaar dat ons in de steek heeft gelaten, maar je mag als consument toch verwachten dat iets wat langer meegaat dan deze exemplaren.
We zijn zuinig op onze spullen en onderhouden alles goed. Dus van enig wangebruik is geen sprake. Er mankeert gewoon iets aan de kwaliteit van dit apparaat. Stuur ons een nieuwe en als deze het weer begeeft na 9 maanden of zo iets dan hebben we in ieder geval een redelijke levensduur gehad, ondanks het feit dat er helaas 3 apparaten voor nodig waren. Philips heeft laten zien dat ze klant en servicegericht zijn, en zijn als klant tevreden met de geboden oplossingen,. Maar helaas wil dit apparaat niet meewerken.
Hoop dat jullie dit begrijpen. Ik heb trouwens al eerder gemaild met Philips Customer Care, maar krijg daar geen reacties op mijn mail. Vandaar dat ik het weer via deze weg probeer.

Reactie van de melder van de klacht joosterbeek

3 jaren geleden - Jammer dat Philips nu in het geheel niet meer reageert, daar waar men bij eerdere klachten vrijwel direct reageerde. Philips is meewerkend geweest, maar ik zit als consument nu alweer met een product wat niet werkt. Ik daag Philips uit om mij als consument weer het vertrouwen te geven in het merk Philips. Anders switch ik met mijn andere spullen ook van PHilips naar een ander merk.

Philips

Heeft op 20 februari 2014 om 11:06 geantwoord

Eerdere mail met oplossingsvoorstel naar de klant was niet ontvangen, daarom de mail opnieuw verstuurd.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door joosterbeek