Klacht: Klacht

op 01 september 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Hallo . Ze bellen je op ze geven je een gratis puzzel ik had nog gevraagd of er kosten aan zijn gebonden nee zei ze . Nu krijg ik een brief toegestuurd meteen bedrag van 73,50 . Ik heb helemaal niet gevraagd voor een abbonoment . Dit vind ik niet normaal daar ga ik niet mee akkoord .

Dat ik niet hoef te betalen . Ze belazerd je ooknog eens aan de telefoon .

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Puzzelbrein

3 maanden geleden - Geachte heer-mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 04 september 2018 om 09:21 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaande reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer-mevrouw,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Claudje110@hotmail.com