Klacht: Klacht

op 24 juli 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 4 maanden terug een klacht in gedient over een laminaat vloer! Tot op heden nog niks er over gehoord! Ja dat ze er mee bezig zijn of dat ik gebelt wordt en dan wordt ik het niet!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden waneer ze met een goede oplossing komen en misschien iets voor het achterlijke lange wacht tijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 24 juli 2017 om 21:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Ik heb je account erbij gepakt en zie inderdaad dat het erg lang duurt tot een passende oplossing geboden wordt. Echter zie ik vandaag dat jij hebt gereageerd op een bericht van een collega van customer care. Via deze afdeling zou het dan ook afgehandeld worden. Ik heb daarin wel aangegeven dat er nu echt een oplossing moet komen. Excuus voor het ongemak.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Daantjj