Klacht: klacht

op 29 november 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

ik belde naar telfort met de vraag,hoelang het gaat duren als ik verhuis voor ik internet heb op me nieuwe adres,,,weet nog niet wanneer ik verhuis,wand de mensen zijn daar nog bezig,sturen ze me een kastje van glasvezel toe en sluiten al gelijk het internet af op me adres waar ik nog woon,,met me gsm paardagen achter elkaar moeten bellen naar telfort,naar me zus moeten rijden 2 keer perdag,die woond in hoensbroek,wand had ook gezegt dat ik niet zonder internet kon,wand ik werk met de computer thuis,,heef me heel wat aan benzine gekost tijd voor heen en weer te rijden,,heel wat bel kosten met me gsm,,was verplicht kastje aan te laten ,wand kon niet meer worden terug gedraait,,,nou vraag ik wie draait er voor de kosten op die ik heb gemaakt om dat jullie behoorlijk een grote fout hebben gemaakt,,,wand ze laten je gewoon uren in de wacht staan,,,vandaag weer van 9 uur af bezig geweest,uren aan de foon,voor dat je iemand er aan krijg,had ik dan eindelijk iemand aan de foon,naar uren bellen,,stel ik een vraag,of ik kastje mee moet nemen naar nieuw adres ,of op nieuw moet aan vragen schuiven ze me weer af,met de woorden u word vanavond terug gebelt,,nog maals ik heb internet nodig voor me werk,ik werk thuis met de computer,en zou graag op me nieuw adres internet hebben voor ik daar naar toe ga,,,ben zo boos dat jullie zo met de klanten omgaan,

niet tevrede met hoe alles is gelopen

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Reactie van de melder van de klacht MargrietPennings

3 dagen geleden - nu zie ik weer op mijn rekening,dat er 2 keer deze maand gsm kosten zijn afgeschreven,,,24ste 21.15,,,,29ste 57.15,,,hoe kan dat nu weer,

18 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MargrietPennings