Klacht: klacht

op 19 juni 2016 over Multimate in de categorie Bouwmarkten

ik heb maandag 13 juni in de folder gezien dat er een Stanley schroevendaaierset te koop was ik dacht oo leuk voor vadedag ik ben na mulitimate gegaan in Groenlo
mede werker zei dat hij die niet inde winkel had ik balen natuurlijk nou goed hij kon hem bestellen ik blij waneer komt die dan donderdag werd ik gebelt donderdag hoord eik maar niks vrijdag ochtend gebelt nee de post was nog niet binnen zaterdag zou die komen ik bellen ne geen post 12 uur zou die me bellen ik hoorde niks ik zelf weer bellen weer niks belt u om 3 uur ff terug ik zei het is voor Vaderdag maar goed het is dus niet gekomen ik baal hier van gewoon de hele week druk geweest met bellen en het is niet gelukt om het producht te kunnen kopen waarom staat het dan wel groot in de folder het lijkt wel of het van wege de prijs niet gelevert word maar het staat wel in de folder ik hoop op snele reactie gr mevrouw schoolderman

als ik het schroevendraaier set van Stanley 14.99 alsnog heb

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multimate

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multimate nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1987patricia