Klacht: klacht

op 30 januari 2014 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Aantal weken geleden heb ik mijn toestel voor beeldachade opgestuurd. Na een paar weken krijg ik hem terug en er werd gezegd dat bet een nieuw toestel is. Toen ik de nieuwe toestel wilde opladen werd er aangegeven dat de batterij temperatuur telaag is. Ik belde dus terug en zij zeiden dat het aan de batterij ligt maar dat is niet zo want heb het ook geprobeerd met die van mijn moeder. Uiteindelijk hebben ze al 4x een afspraak verzet omdat ze geen leentoestellen hebben en ik betaal nog doodleuk mijn abonnement terwijl ik geen goed gebruik kan maken van mijn telefoon.

Nieuw toestel zo snel mogelijk of uberhaupt wel aandacht voor mijn probleem

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2014 om 11:40 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Uw melding op klacht.nl is helaas aan onze aandacht ontschoten, waarvoor onze excuses. Wij nemen iedere melding serieus, aangezien servicegerichtheid bij Dynalogic hoog in het vaandel staat en opdat wij hiermee onze dienstverlening naar een hoger niveau kunnen tillen. De afgelopen periode hebben wij de strategie rondom het behandelen van klantfeedback onder de loep genomen en zijn wij tot de constatering gekomen dat we de site klacht.nl toevoegen aan de verwerking en terugkoppeling hierop gaan voorzien. Feedback die wij in de tussentijd ontvangen hebben via ons customer contact center (telefonisch of per mail) of via de door Dynalogic verstuurde klant enquête is wel actief en adequaat gebruikt om u als klant te helpen en onze dienstverlening te verbeteren.

Naar alle waarschijnlijkheid is de urgentie van uw melding inmiddels verlopen (en/of reeds naar tevredenheid behandeld), maar we willen u graag wel nog van een korte inhoudelijke reactie voorzien.

Wij betreuren het feit dat uw toestel niet correct is gerepareerd, echter worden de reparaties en het traject van de leentoestellen uitgevoerd door Dynafix. Om rechtstreeks in contact met hen te komen kunt u contact opnemen met questions.nl@dynafix.com

Vanzelfsprekend kunt u altijd met ons contact opnemen via het emailadres afspraak@dynalogic.eu voor een reactie, melding, vraag, of suggestie.

Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door dabanismail