Klacht: klacht

op 27 januari 2014 over HAK in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Vrijdag 25 januari jl. heb ik bij ah twee potjes hak uit de aanbieding gekocht.
maandag 27 januari jl. ging ik deze open maken er kwam een vreemde lucht uit het potje rode kool.
Het was een zurige lucht maar dacht zal wel met appeltjes zijn waardoor het zo ruikt.
Tijdens het opwarmen werd de lucht zo smerig dat ik even geproefd heb of dit nou wel klopte.Nou niet echt is duidelijk verrot.
Het zou goed moeten zijn tot 2017 ,ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt en vindt beetje jammer vindt rode kool op zijn tijd heerlijk.
Maar nu even niet meer helaas.

Graag uitleg hoe dit kan en een nieuw potje zou ik op prijs stellen maar geen rode kool hihihi.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar HAK over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HAK in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat HAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HAK

Heeft op 28 januari 2014 om 10:18 geantwoord

Wij hebben mail gestuurd op 28 januari.
Wij betreuren dit incident dat ondanks ons zeer intensieve kwaliteitscontrolesysteem heeft kunnen plaatsvinden. Wij kunnen niet terugzoeken in de procesgegevens, aangezien wij geen productiecode hebben. Wij kunnen helaas niet zeggen wat deze klacht heeft kunnen veroorzaken. Er zijn ook nog geen soortgelijke klachten binnengekomen en de receptuur is niet veranderd. Het valt in dit geval niet uit te sluiten, dat er in het gehele proces toch iets aan onze aandacht is ontsnapt.

Wij hebben consument naar de productiecode gevraagd. Daarna kunnen wij meer onderzoek doen.
Voor het ongemak sturen wij consument een attentie.

Met vriendelijke groeten,
Consumenten Service HAK B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door viezerodekool