Klacht: Klacht

op 28 januari 2014 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Zondag 8 december 2013 de dr. Ho Electro Stimulator besteld.
Belofte was dat artikel binnen 14 dagen na bestelling geleverd zou worden.
Op 12 januari maar eens een mail gestuurd met de vraag wanneer het beloofde artikel nu eens geleverd zou gaan worden.
Op 13 januari van Mevrouw De Boer ( Tommy Teleshopping ) een mail ontvangen dat de leverancier van het product, met de volgende mededeling:
“De leverancier van dit artikel heeft ons in de afgelopen week geïnformeerd dat er, door onvoorziene omstandigheden, een vertraging te verwachten was in de levering van de voorraad Dr. Ho Electro Stimulator aan ons. Vervolgens hebben wij al het mogelijke ondernomen om deze vertraging te voorkomen, echter tevergeefs. Voor u betekent dit helaas, dat wij de Dr. Ho Electro Stimulator later bij u bezorgen dan verwacht. Hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.

Wij verwachten u uw Dr. Ho Electro Stimulator uiterlijk 25 januari a.s. toe te zenden, naar het door u opgegeven afleveradres.”

Dit blijkt een niet op zich zelf staande kreet van Tommy Teleshopping te zijn. Je bent verantwoordelijk voor de levering en niet afschuiven op de leverancier.

Heden nog steeds verder niets vernomen en/of ontvangen.
Daarom heden wederom een mail gestuurd, een niet vriendelijke doch met duidelijke bewoording dat ik verder actie zou gaan nemen.

Tevens hebben zij het te betalen bedrag binnen enkele dagen van onze rekening afgeschreven, dus zonder productlevering tot heden. Ook dit aangegeven aan Tommy Teleshopping.

Dat het bestelde artikel z.s.m. geleverd wordt, en minstens een compensatie in de vorm van een gratis NUTTIG artikel.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 28 januari 2014 om 12:30 geantwoord

Op 28 januari 2014 per e-mail gereageerd op de klacht. Klant hierbij aangegeven dat de bezorger van SelektVracht momenteel onderweg is met het pakket.

Alle klachten die gemeld zijn door jordy.1996