Klacht: klacht

op 30 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

ik heb paar dingen besteld via miniinthebox wanneer ik wilde afrekenen zei die iedere keer dat mijn bestelling was mislukt dus ik probeerde het nog een keer was weer als mislukt aangegeven. later keek ik naar mijn rekening en is er twee keer de zelfde bedrag afgeschreven van mijn rekening door miniinthebox. ik heb de hele avond zitten zoeken naar contact gegeven plus ik heb een mail gestuurd maar ik heb niks ontvangen alleen maar een automatische mail. het is zo onduidelijk ik heb ook geen betalingsbevestiging ontvangen ik begrijp niet hoe dit is gebeurd, ik ben echt teleurgesteld

ik wil mijn bestellingen beide annuleren en mijn geld teruggestort hebben

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb MiniInTheBox.com een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 07:12 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak, we zoeken graag met u naar een passende oplossing.

Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De Klantendienst
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door cicek