Klacht: Klacht 2 voor KPN

op 20 december 2012 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

8 dagen geleden heb ik een klachtenbrief van 3 kantjes persoonlijk naar KPN gestuurd en een post op dit klachtenforum. Ik ben sinds 1 november bijna dagelijks in gesprek met de klantenservice van KPN, maar heb nog steeds GEEN interactieve televisie. Ik heb 3 en een halve week zonder internet gezeten en zit nu al vanaf 1 november zonder actieve televisie.
Ik heb nog steeds niets van KPN gehoord n.a.v. de persoonlijke klachtenbrief of het bericht op dit forum. Ik ontvang wel facturen, heel bijzonder voor een product wat ik niet ontvang. Ik ben zeer teleurgesteld in dit bedrijf. Hoe kun je zo verschrikkelijk slordig met klanten omgaan? Volgens mij is prioriteit 1 dat de klant tevreden is. Een klantenservice die 35 telefoontjes van 1 klant ontvangt zou alle spoedmiddelen die er zijn moeten inzetten om dit voortslepende traject op te lossen. Kortom, nog steeds een grote puinhoop bij KPN.

Gewenste Oplossing:

In ieder geval een reactie op mijn klachten en een oplossing voor mijn probleem.

Alle klachten die gemeld zijn door SandraBr