Klacht: Klacht

op 29 maart 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij uw bedrijf een aantal producten gekocht.
Ik heb het product bestelt op 17-maart en het was meteen verzonden.
Het zou 10 tot 20 werkdagen komen maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Er staat bij het product geen volgnummer beschikbaar en ik heb wel een e-mail ontvangen met een volgnummer. Het zou via BurkAirMail verzonden worden maar ik kan niet tracen.
Waar blijf mijn product? Het was voor een verjaardag bedoelt maar ik denk dat het niet door gaat.

Gr. Yassine Hoppenbrouwer

Gewenste Oplossing:

Als het via UPS wordt verstuurd en het liefst via 2 weken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 06 augustus 2013 om 09:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket vertraging heeft gelopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door yassine955