Klacht: KLACHT

op 03 juli 2012 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Op donderdag 7 juni jl. is ’s middags omstreeks 16.00 uur de verbinding van zowel televisie, internet en telefonie geheel weggevallen. Na telefonisch contact gehad te hebben met Caiway werd er medegedeelt dat Caiway geen storing had op dat moment. Echter kon er geen monteur meer langskomen.
De eerst volgende mogelijkheid wanneer een monteur langs kon komen was vrijdagmiddag 8 juni. Deze meneer heeft een meting gedaan en er was maar 1 tot 1,5 meter signaal meetbaar. Wat volgens de meneer duidde op een breuk in de kabel. Toen werd er doodleuk medegedeeld, zowel door de montuer als telefonisch, dat deze breuk niet meteen gerepareerd kon worden, hiervoor moesten er andere mensen komen en die hebben geen storingsdienst?????? (hoe kan z’n groot bedrijf nou geen storingsmonteurs hebben????)
Behalve als ik een groot bedrijf zo zijn natuurlijk, want anders wordt de schadeclaim richting Caiway natuurlijk te groot! Ik ben tenslotte maar een particulier. Ook werd er door Caiway gezegd dat vanwege de EK die zou gaan starten, u kunt beter een kpn digitenne aanschaffen, dan kunt u in iedergeval het EK volgen! Dat wordt door eigen mensen van Caiway gezegd. Uiteindelijk is op woensdag 13 juni omstreeks 16.00 uur een ander bedrijf (ingehuurd door Caiway) langsgekomen en die zijn onder de vloer de breuk gaan opsporen. De breuk is gekomen door de mannen die de glasvezel een aantal maanden daarvoor binnengebracht hebben. Die hebben door de kabel heen geboord. Vandaar de vakere kortere storingen in de periode voor 7 juni. Uiteindelijk heeft de kabel het op 7 juni dus geheel begeven.
7 dagen compleet van de buitenwereld afgesloten geweest.
Ik vind het van de zotte hoe lang dit geduurd heeft, eerdat het e.e.a werd opgelost.

Compensatie mobiele telefonie
Compensatie overlast
Compensatie geen verbinding hebben met tv,internet en telefonie, gedurende 7 dagen
Compensatie aanschaf digitenne KPN (1jaar)

Dus doe maar 3 maanden volledige compensatie!
en volledige compensatie KPN Digitenne voor 1 jaar)

Bericht van Caiway

5 jaren geleden - We hebben telefonisch contact opgenomen, maar kregen geen gehoor. We proberen op een anders tijdsstip nogmaals contact met de klant te krijgen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 09 juli 2012 om 12:36 geantwoord

We hebben telefonisch contact met Mw. opgenomen en de situatie besproken.

We hebben voor het ongemak een financiele tegemoetkoming aangeboden.

Harma
Caiway Webcare Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Caiway beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Kerklaan