Klacht: Klaas Tjassing zegt dat autocentrumheereveen failliet is om zijn beloftes van terugbetaling niet na te hoeven komen!

op 27 september 2016 over Autocenter Heerenveen in de categorie Autodealers

Ik kocht ik een Audi A6 bij Klaas Tjsassing Auto’s handelend onder de naam AutocentrumHeereveen. De auto was geadverteerd met NAP & serviceboekje maar pas NA betaling kreeg ik te horen dat ik die nooit nagestuurd kreeg ondanks beloftes! In de eerste 24 uur na ingebruiknemen v/d auto vond ik hetvolgende uit: 1) De afstandsbedieningen in de sleutels deden het niet, de sloten links & rechts vielen OF niet in het slot, OF ontgrendelde niet, het raam in een portier sloot nooit meer dicht na 1 keer openen, de witte platen waren van een andere auto en de ruitenwissers waren te lang dus met wind haakte achter mekaar (met lawaai!)..
Ook kreeg ik de 3de sleutel nooit nagestuurd & was de sleutelmoer van mijn wielen niet in de achterbak!
Ergste is; ik mocht de zaken in Amsterdam laten repareren maar toe ik belde voor gedeeltelijke terugbetaling van mijn kosten was meneer failliet! Ik heb sindsdien nog zeker 40 keer gebeld over 1.5 jaar, maar Tjassing blijft verkopen en is failliet! Oppassen dus!! GEEN ZAKEN MEE DOEN!

Iedereen die googled op Klaas Tjassing of Tjassing auto\'s of autocentrumheereveen kan beter afzien van enig contact met deze heren. Het is een familie en ze maken er een puinhoop van. Ze importeren spul uit Duitsland en sjoemelen met alles wat ze in handen krijgen. Het zijn echte second-hand-car-salesmen ; oppassen dus!!

Alle klachten die gemeld zijn door Boet66