Klacht: kivik hoekbank

op 24 augustus 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 8 maanden geleden een kivik bank besteld via internet . Bank is nu helemaal versleten en verkleurd , ik een klachtformulier ingevuld . Eerst een mailtje terug dat ik na 7 dagen reactie krijg , vervolgens een kwartier later een mail dat ik pas na 18 dagen reactie krijg . Eindelijk reactie staat er dat dit niet binnen de garantie valt omdat mijn bank is verkleurd door de zon . Dit is niet door de zon en de helft van me bank is maar verkleurd dan had me hele bank verkleurd moeten zijn . Heb geconstateerd dat mijn bank uit verschillende partijen bestaat de het komt overal vandaan ene stuk stof komt uit china andere uit turkije .

Gewenste Oplossing:

Als ik nieuwe stof krijg in een andere kleur heb geen vertrouwen meer in deze stof en a.u.b van 1 partij .

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sidney2309