Klacht: Kippenvlees

op 16 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Net boodschappen gehaald bij de jumbo ulvenhout ! Er was aanbieding BBQ spiesjes 2 pakken € 3 euro gekocht . Na het bakken op de BBQ buiten ging ik met mijn dochter eten vlees was. Niet te eten en stukken waren echt afval vlees je kon er niet op kauwen nog veel erger vlees zag er blauw paars uit . Nog nooit meegemaakt erg doe elke week donderdag boodschappen bij de jumbo nog nooit dit meegemaakt erg, ik ben chronisch ziek de ziekte van crohn heb ik deze heb ik natuurlijk. Niet gegeten . Dus hoop dat jullie dit wel na gaan kijken en met de klacht iets gaan doen

Was ik altijd woon in Belgie zelf elke donderdag moet mijn kind zwemlessen in ulvenhout dus doe ik gelijk boodschappen daar . Altijd lief altijd goed kwaliteit maar nu vanavond moesten we soep uit bliek eten omdat het vlees niet te eten was

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Reactie van de melder van de klacht Chanel2010

1 jaar geleden - Graag nieuwe pakken vlees wat wel te eten is , een tegoedbon of zo want heb er 2 gekocht in de aanbieding deze is ook echt afval vlees heb ik ook weggegooid , daar voor terug wil ik 2 pakken normaal kiepen vlees !!!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chanel2010