Klacht: Kind krijgt betaalde achtergelaten artikel niet

op 15 juni 2018 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

mijn dochter kocht van haar spaargeld wat spulletjes maar is vervolgens een brei ding vergeten bij de kassa. Volgende dag terug maar medewerker had niets genoteerd voor collega s. Vervolgens willen ze niet op bewakingscamera kijken en krijg ik een duur service nummer waar ik alleen maar in de wacht stond. Beetje kinderachtig en jammer dit

Mijn dochter heeft dat brei ding afgerekend met alle andere spullen maar had helaas de bon niet mee. camera bekijken zal uitwijzen dat ze het heeft laten liggen bij het inpakken en zou fijn zijn als ze krijgt waar ze voor heeft betaald

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht Maximus1

2 jaren geleden - Doen jullie niets mee want de klacht had ik al eerder bij jullie neergelegd

Reactie van de melder van de klacht Maximus1

2 jaren geleden - Dik 6 euro verder met dat service nummer ook

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maximus1