Klacht: kind achtergelaten in treinstel

op 26 juni 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Zaterdag ochtend 24 juni 2017 om 11 uur is mijn dochter in de trein van Amsterdam naar Rotterdam in slaap gevallen. Omstreeks 12 uur schrikt zij wakker en tot haar verbazing is heel het treinstel leeg en staat ze ergens tussen allemaal treinen en kan ze er niet uit. Mijn dochter is 16,5 jaar en raakt daar in paniek, ook omdat ze nog maar 10% op haar mobiel heeft om te bellen. Ze heeft het besef om 112 te bellen en via hun hulp wordt ze er uit gehaald.
Ik vraag me af wat er gebeurt was als ze niet meer kan bellen.
Ze vroeg zelfs of dit vaker gebeurt en de spoorwegmedewerker antwoordde daarop bevestigend.

Ik wil een duidelijk excuus van de NS, en de toezegging dat dit nooit meer voor mag komen. Zeker in deze tijd waar kinderen vermist raken door wat voor oorzaak dan ook. We betalen genoeg ook met een kortingskaart en dan neem ik aan dat dit soort voorvallen ook hoort bij een stuk dienstverlening.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door raycoalorac