Klacht: losgescheurde naad

marius spies op 27 februari 2014 over Kimlyn boels te Tiel in de categorie Meubelwinkels

10 maanden geleden een bankstel gekocht bij kimlyn , na 3 maanden vervangen omdat deze doorzakte.
Nu is sinds 2 maanden een stiknaad los gescheurd…geen probleen dacht
Ik want ik heb nog garantie
Maar kimlyn boedels is niet meer te bereiken, met de noorderzon verdwenen.
Voice mail ingesproken maat niets gemailt …niets.
Alle vestigingen zijn verlaten. Maar ze staan nog wel ingeschreven bij de kamer van koophandel. Vreemd vind ik dat want ze zijn dus nog aansprakelijk.
Hoe kan ik ze aanpakken
Mijn bank word nu hersteld door een ander bedrijf….waar ik voor moet betalen. Dit is zuur ondat ik garantie heb.

Dat ik kosten die ik nu maak voor het herstel vergoed krijg van kimlyn boedels

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kimlyn boels te Tiel over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kimlyn boels te Tiel in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kimlyn boels te Tiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kimlyn boels te Tiel

Heeft op 09 december 2016 om 21:05 geantwoord

marius spies

Heeft op 10 december 2016 om 20:31 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Wat een antwoord....klachten.nl zijn jullie het daar dus mee eens.

7 jaren geleden - Helaas bedrijf bestaat niet meer

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Kom je er goed onderuit. Zo zal je het altijd wel doen. Helaas....helaas. ...helaas nog meer mensen opgelicht. We houden je in de gaten. En voor ieder die dit ziet...nooit meer iets kopen bij kymlin. Ook telefonisch geen contact want dan word je bijna bedreigd.

Bericht van Kimlyn boels te Tiel

7 jaren geleden - een erg rare reactie van u. Echter hebben wij nog nooit 1 hoekbank verkocht en dit is ook niet onze handel.wij hebben niets te maken met meubels en dreigen komt niet eens voor in ons straatje Echter weten wij wel nu, dat u leven vol staat met leugens, en dat u alleen maar leeft van leugens .

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Aankoop bon zien..... Dit is dezelfde reactie als 2 jaar geleden. En je staat te liegen want je bies je excuus aan en zegt dat het garantie termijn verlopen is. Zie je eerste reactie. Wie spreekt wie tegen.

7 jaren geleden - Ik zal hem openbaar zetten

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Handig het eerste bericht verwijderen......

7 jaren geleden -

Alle klachten die gemeld zijn door