Klacht: te lange wachttijd voor een gloednieuwe product

mehra op 26 januari 2013 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 januari een tablet gekocht bij een kijkshop in terneuzen. Ik moest gelijk in de zelfde week terug brengen
omdat het kraakte aan de randen van de tablet. Er stond ook op dat het een voor en een achter camera heeft.
Je gaat dan automatisch van uit dat skype ook goed werkt, maar dat bleek niet zo te zijn…

Ik heb ook een paar keer naar cresta gebeld, ze zeiden: stuur het maar op met de code RMAnummer cts 2136.
Ik ben gelijk naar de winkel geweest, het is terug gerouteerd voor reparatie.
220 euro is een groot bedrag voor mij, ik had het speciaal voor school opdrachten gekocht.

Ik ben vandaag weer geweest en ze zeiden: het kan nog 6 weken duren.
Dit komt slecht uit voor mij en ik vind dit niet prettig.

op het artikel stond de kwaliteiten, die kwamen overeen wat ik precies wilde.
maar de kwaliteiten komen niet overeen met het product.
ik vind het een slecht product, dat binnen 2 dagen begint te kraken.

ze zeggen ik krijg mn geld niet terug, niet kan ruilen…
ze zeggen ik moet 6 weken wachten anders heb ik gewoon pech
PS mijn reparatie nummer is 109003001119

Gewenste Oplossing:

het liefst wil mijn geld terug, dan kan ik een nieuwe kopen. hiermee is het mogelijk dat ik iets aan school
opdrachten kan doen op mijn gemak. ik moet nu ongeveer een anderhalf maand wachten voordat ik mijn binnen
heb. dit vind ik heel erg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kijkshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kijkshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door