Klacht: Kids vrij gratis OV kaart

op 07 augustus 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Goedendag, ik heb een dalvoordeelabonnement die deze maand ingaat. Nu stond er op de site dat er bij dit abonnement een bijabonnement besteld kan worden zoals bijv. een kids vrij abonnement. Daarnaast stond er ook bij de info over het dalvoordeel abonnement (bij uitgebreide informatie) het volgende:

“Heeft u al een OV-chipkaart of een abonnement? Dan bestelt u een Bijabonnement via Mijn NS. Heeft uw gezinslid of kind nog geen OV-chipkaart of is de kaart binnen 8 weken verlopen? Dan bestelt u tegelijk met het Bijabonnement een nieuwe kaart. Deze is gratis.”

Na contact met de klantenservice werd gezegd dat de kaart NIET gratis was. Na een gesprek op het NS forum werd dit ook gezegd en nu hebben ze de tekst aangepast omdat het foutieve info was. Feit blijft natuurlijk dat dit er wel op stond toen ik mijn abonnement besteld heb en naar mijn mening heb ik daar als consument dus recht op.

Gratis OV chipkaart voor mijn twee kinderen zoals dit ook op de site vermeld stond.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Scheepertjes