Klacht: kiala 2x betaald voor verzendkosten

op 15 juli 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb via ideal betaald voor de verzendkosten,ik dacht dat het niet betaald was omdat de site wegviel.. vandaar nogmaals betaald,en kom ik erachter dat er 2 maal betaald is. terwijl maar 1 maal de bedoeling was. ik kan nergens vinden op de website hoe dit opgelost kan worden.

Gewenste Oplossing:

als Kiala het bedrag van 3,95 terug stort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jolandaensam