Klacht: keycard appartementen scheveningen

op 24 september 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

wij zijn vanmiddag aangekomen in scheveningen, deuren geopend met keycard, ging goed, auto in parkeergarage met keycard spullen naar boven staan bij het appartement keycard werkt niet meer, meer als een half gestaan gsm met roompot gegevens in appartement, zoon gebeld nummer gevraagd van roompot kijkduin.
waren reeds 3 kwartier verder kijkduin gebeld, deur ging ineens wel open.
spullen op appartement uitgepakt en weer keycard geprobeerd werkte weer niet, weer kijkduin gebeld, zouden meteen iemand sturen met een nieuwe keycard.
wachten…….. wachten ……….. worden we na een uur gebeld dat ze hem savonds af zouden geven, tijd konden ze niet doorgeven, nou blijf je niet op je appartement zitten want je moet toch ook gaan eten ergens, was vlgs mij moeilijk te begrijpen, toen zeiden ze van kijkduin kom de sleutel maar halen, was inmiddels half 6, we moesten voor 6 uur de fietsen ophalen dit lukte dus niet meer, toen naar kijkduin gereden, nieuwe keycard opgehaald, gezegd bij de receptie dat dit heel vervelend was, maakte niet veel indruk zouden er een aantekening van maken, waarom zeggen ze dan eerst toe we komen de sleutel brengen!!!!!!
zonde van de tijd al dat wachten voor niets, geen service vind ik,
ben al jaren naar roompot geweest met vrienden nooit geen klachten gehad dus dit viel me wel tegen

ik zou tevreden zijn geweest als ze zich aan de afspraak hadden gehouden en die keycard meteen hadden gebracht zoals ook was toegezegd, nu ook de fietsen niet meer op kunnen halen omdat we uren met de keycard, proberen deur open en wachten. zonde van al die tijd die we gezellig op een terras hadden door kunnen brengen.
plus de huur van de fietsen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 05 oktober 2016 om 15:55 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door bdrbv