Klacht: keycard appartementen scheveningen

op 25 september 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

ik heb dit weekend al eerder een klacht ingediend over de keycards, afgelopen vrijdag 5 keycards meegekregen staan vandaag zondag 25-9 weer bij de hoofdingang keycard werkt niet alle 5 geprobeerd weer een half uur staan te proberen, keycard mag niet bij een magneet of mobiele telefoon dit wisten we alles goed gescheiden gehouden, gelukkig kwam er iemand die ook de hoofdingang in moest dus konden mee naar binnen, de eigen deur vh appartement werkte wel, gelukkig, gister konden we met de keycards de parkeergarage niet in stond er gelukkig ook iemand die de poort open heeft gemaakt die zei mijn keycard werkt alleen nog op de parkeergarage.
Ben dus dit hele weekend al bezig met de keycards ben niet de enige want ik heb gezien dat er meer mensen waren waar ze een nieuwe keycard voor kwamen brengen en een sleutel kregen.
Binnen in het appartement meteen geappt naar 0612239400 met het hele verhaal want als we vanavond laat terug komen kunnen we er straks weer niet in
er werd terug geappt of ik het verhaal wilde mailen naar kijkduin gezegd dat ik daar geen zin meer in had, zij had het al doorgegeven aan kijkduin
maar wist niet wanneer ze een sleutel konden brengen ik moest hem weer ophalen bij kijkduin, aangezien we vanmiddag op een terrasje hebben gezeten en iets alcoholisch hebben genuttigt gezegd dat we niet naar kijkduin konden rijden, maar mevrouw bleef alleen maar bezig dat ik in mijn app het woord kloten keycards en een keer gevloekt had geappt dus werd er niet meer geappt ze snapte ook niet dat als je straks uit gaat eten je niet kunt gaan zitten wachten op iemand die de sleutel brengt want ze kunnen geen tijd doorgeven afgelopend vrijdag zelf opgehaald omdat ze ook niet konden zegggen hoe laat zou 9 of 10 uur worden
als je een weeknd in scheveningen zit is het toch niet de bedoeling om heel het weekend op een keycard te wachten
hwt was mevrouw niet aan het verstand te brengen dat dit al een hele hoop ergernis had gegeven dit weekend . ze snapte het niet ik moest zelf de sleutel maar ophalen maar weer uitgelegd dat dat ging ivm reeds genuttigde drankjes en graag wilde weten hoe laat ongeveer er iemand zou komen was niet te achterhalen voor haar, dan had ik mijn tijd iets aan kunnen passen voor de we uit eten gaan, maar ze snapte het niet en was alleen maar kwaad dat ik kloten keycards en een keer gevloekt had geappt.
haar verteld dat dat niet het probleem was maar dat zij een klant met keycards die niet werkten moest helpen.
niets meer gehoord dus ga zo uit eten en zie wel weer anders bellen we weer maar ja of we dan nog binnen kunnen
ik vind dit geen service

ik weet niet meer wanneer ik tevreden ben ik ben tevreden als ik vanavond laat terug kom bij het appartement en zonder problemen naar binnen kan
en normaal behandeld wordt door iemand van het servicecenter, gewoon als een klant die betaald voor een weekend weg en hiervan wil genieten zonder al teveel problemen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 05 oktober 2016 om 15:55 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door suusrob