Klacht: keuze dag.

op 04 oktober 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde met mijn keuzedag naar Groningen, maar het apparaat in de hal meldde dat ik geen keuzedag mee had. Ik wist zeker dat ik er nog wel een had.
Bij de informatie van de spoorwegen bleek dat ik wel nog een keuzedag had.
Het was hun fout, maar ondanks dat kreeg ik mijn geld 2x E 14.00 niet terug.
Ik ben het daar niet mee eens, want het is niet mijn schuld. Ik ben van mening wie de fout maakt moet betaling. Ik vind dit ook zeer klant onvriendelijk. Ik hoop en ga er van uit dat ik het bedrag ad E 28,00 alsnog terug krijg.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag het bedrag ad E 14.00 alsnog terug. Het is niet mijn fout

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Reactie van de melder van de klacht uh6jka6a

1 maand geleden - Correctie: ik wil graag het bedrag ad 2x E 14.00 totaal E 28.00 terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door uh6jka6a