Klacht: Keukenkraan

op 18 september 2018 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Op 27 april 2018 heb ik een keukenkraan bij Karwei aangeschaft. Deze bleek een paar dagen na aansluiting te lekken. Nadat ik de kraan weer had afgekoppeld ben ik naar Karwei Leusden teruggegaan alwaar ik de kraan had gekocht. Echter had ik zowel de bon als de verpakking alsmede de oude kraan al weggegooid. Omdat ik had gepind was het bedrag terug te vinden in het Karwei systeem. Na een belletje van de (nukkige) dame naar waarschijnlijk haar leidinggevende werd mij meegedeeld dat ik de kraan kon achterlaten om gerepareerd (!) te worden. Ik vertelde haar dat ik de oude kraan niet meer had en nu dus zonder water zat. Het antwoord bleef dezelfde jammer genoeg. Ik had werkelijk verwacht dat ik een nieuwe mee zou krijgen. Geen punt bij Karwei wel dus! Bij opnieuw aansluiten van de kraan bleek de lekkage over te zijn maar dat was van korte duur.

Graag zou ik de kraan daarom willen inruilen voor een nieuwe. Mocht Karwei toch van mening zijn de kraan te moeten repareren (?), zou ik graag een 'leenkraan' van Karwei willen gebruiken.
Nog even terug naar mijn opmerking 'nukkige' dame. Ik vind dat (en gelukkig is dat meestal zo) personeel bij klantenservice altijd klantgericht dus vriendelijk moeten zijn en blijven. De leidinggevende in dit geval heeft blijkbaar de 'policy' van Karwei nageleefd echter zonder rekening te houden met informatie die ik had gegeven. Na dit voorval ben ik bijna 3 maanden niet meer bij Karwei geweest.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door louis.drabe@icloud.com