Klacht: keukenkastje na 1 jaar niet meer bij te bestellen.

op 11 april 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Een jaar terug een keuken gekocht bij Ikea. Nu wilde ik kastjes bij bestellen, maar nu bleek ( na veel heen en weer, van keukenafdeling naar klantenservice) , dat de keukenfrontjes niet meer bij te bestellen zijn.
De keuken met dezelfde frontjes staan notabene wel in de winkel, als showkeuken. Maar keukenkastjes met die frontjes kan je niet meer bestellen.
Vriendelijk personeel, maar iedereen werkt op zijn eigen vierkante meter, 1 cm daarbuiten, en het is een probleem, waar ze niet van op de hoogte zijn.
Info van bestelling is niet terug te vinden op locatie, hoe zot is dat?
Klantenservice; verteld mij dat er garantie is op bestaande keukenfrontjes en voor verdere vragen mag ik de dure klantenservice bellen 55 cent per gesprek + belkosten. En op de mail stond nota bene; do not reply@ikea.nl

- mag een klant weten als de keukenfrontjes uit de roulatie gaat, al na 1 jaar? Dit voor de aankoop of tenminste na de aankoop?

-Een klant die bestelling heeft gedaan zou moeten kunnen bij bestellen. En niet de optie gegeven worden om een andere opstelling te bestellen, je koopt toch ook geen andere keuken?

- ik ben boos, ga speciaal naar Groningen voor die kastjes en je komt met lege handen thuis. Het zou toch zo simpel moeten wezen om ff twee kastjes te halen. Dag weg en 2 uur reistijd.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juli 2016 om 15:14 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht H.I Dus

5 maanden geleden - Het is al een tijdje terug dat ik deze klacht geplaatst heb. Maanden later bovenstaande mail, na plaatsen van de klacht , als oplossing noteren, is ook een wijze van afhandeling. Tussentijds niets vernomen

Alle klachten die gemeld zijn door H.I Dus