Klacht: Keuken Stat deuren verf gaat er af.

op 04 juli 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben in 2009 een Ikea keuken gekocht Stat, en wat zien wij nu dat de verf van de kasten er af gaat. Het verf laag moet er 25 jaar opblijven maar dit is niet zo.Ik heb mijn bonnen nog mijn vraag is wat gaat Ikea hier aan doen?

Ik ben tevreden als mijn vraag serieus wordt behandeld. En ook als mijn deuren opnieuw geverfd kunnen worden.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 18 juli 2016 om 12:16 geantwoord

Hej Ingrid,

Balen dat er problemen zijn met je IKEA keuken :( We raden je aan om het volgende contactformulier in te vullen: http://cccnservice.ikea.com/direct.aspx?ug=4&N=1690 We kunnen dan een melding voor je aanmaken.

Onze collega’s zorgen voor de verdere afhandeling. We zullen de melding op klacht.nl sluiten. Het feit dat we deze klacht op klacht.nl op 'opgelost' zullen zetten, betekent uiteraard niet dat IKEA niet meer met je melding aan de slag zal gaan, maar dat wij je via dit forum helaas niet direct kunnen helpen.
Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door 224814108