Klacht: Keuken niet compleet geleverd!

op 07 september 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb een complete keuken van 4500 euro bij ikea besteld en een meneer aangenomen (extern) om in elkaar te zetten. Ik heb zelf die dag vrij genomen van werk zodat ik kon controleren of alles goed gaat. Helaas is de complete koelkast kast verkeerd, en aantal onderdelen missen! Ik heb gebeld naar klantenservice en ik moet zelf busje huren en nieuwe ophalen anders duurt het heel lang! DAT DACHT IK NIET! 1. hoe kan ik (een vrouw van 50 kg) hoge zware kasten in mn eentje naar boven tillen? 2. ik heb die man ingehuurd en zelf vrij genomen voor niks! Nu moet ik die man gewoon betalen! 2. ik ga niet nog een maand wachten omdat ikea fouten maakt! 3. nu moet ik naar ikea rijden, weer kosten maken! Ikea maakt fouten, maar ik moet weer vrij nemen, ik moet weer die man inhuren en ik moet zelf sjouwen?!!

Ik wil graag mijn keuken onderdelen compleet thuisbezorgd hebben, daarvoor heb ik betaald! Ook wil ik dat ze of zelf in elkaar zetten of de man die ik heb ingehuurd gewoon betalen, ook wil ik mijn kosten die ik maak om weer naar ikea te rijden vergoed hebben!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door necgunay