Klacht: keuken niet alles geleverd

op 16 augustus 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Vandaag is onze monteur bezig met de keuken installeren en die komt er achter dat er in totaal 5 onderdelen missen, ik heb contact gehad met Ikea nederland waarvan 1 x de verbinding verbroken werd. de tweede keer kreeg ik Debby aan de telefoon die mij verder hielp. ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en moest maar akkoord gaan met of twee weken dat het geleverd werd bij ons thuis of zelf heen gaan. Even ter duidelijkheid ik betaal mijn monteur ( zelf ingehuurd) per uur. kost geld, verder als ik heen ga kost het mij benzine, busje moet ik huren want het past niet in mijn kleine ford ka en de kosten van de monteur gaat ook door. Verder vind ik het schandalig dat ik bezorgkosten betaal en niet alles wordt geleverd. NIEMAND TOONDE BEGRIP. En niemand begreep de situatie, ik zit met het handen in het haar want ik moet nu zelf mijn ontbrekende onderdelen halen . terwijl ik bezorgkosten betaald heb.

Mijn benzine, de verloren tijd voor mijn monteur en het busje huren vergoed wordt, verder ook de bezorg kosten die ik betaald heb voor de levering van de keuken of de helft ervan ! We praten over een keuken die voor mij veel geld heb gekocht.

Alle klachten die gemeld zijn door Raimonda