Klacht: Ketting gaat zilver vanaf en zou nieuwe krijgen -> nooit gehad

op 16 mei 2016 over xclusive-deals in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor mijn vriendin een ketting gekocht. na 1 week liet het zilver al los. meteen een mail gestuurd dat ik dit niet vond kunnen en werd me beloofd dat ik een nieuwe zou krijgen. nu bijna 1 1/2 maand verder nog steeds niks thuis. terwijl ze 3 weken geleden hebben gezegt dat de ketting verstuurd was. geen track en trace code gekregen niks. waar is dit bedrijf toch allemaal mee bezig?!?!?!?!

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuwe ketting krijg of mijn volledige geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xclusive-deals

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xclusive-deals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door thom1994