Klacht: Ketel zonder inhoud gekocht

op 08 juli 2019 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Mijn zoon kocht voor 750 euro een ketel na genoeg gespaard re hebben vegon de verbouwing en blijkt de ketel enkel een leeeg omhulselte zijn. Ik heb 2 getuige die erbij waren met t openen vd ketel

Nieuwe ketel of geldt erug

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 08 juli 2019 om 15:02 geantwoord

Beste meneer, mevrouw,

Vervelend dat u deze ontdekking gedaan heeft! De ophaaldag van dit kavel was op 4 juli 2018, een jaar geleden. In de veilinginformatie en op de factuur vermelden wij altijd:
‘Wanneer je de kavel in ontvangst neemt vragen wij je te tekenen voor een goede ontvangst. Daarmee geef je aan dat je de kavel juist en compleet hebt ontvangen. Controleer bij ontvangst dan ook altijd je kavel.’

Een jaar na uitgifte is het voor ons niet mogelijk nog na te gaan wat er in de tussentijd met de kavel gebeurd is.

Mijn excuses dat ik niet meer voor u kan betekenen in deze.

Marijke – BVA Auctions

Heeft op 08 juli 2019 om 15:36 geantwoord

Slecht dit hoe kan je een ketel open schroeven op plaats waar die op gehaald word?? En hoe zit t met de garantie?? Tot de deur?? Ik ga mijn das je recht rechtsbij stand verzekering hier op de hoogtte van stellen

Alle klachten die gemeld zijn door Julianomilaimxhema