Klacht: Ketel stuk na vervanging watermeter

op 30 september 2016 over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland in de categorie Waterleidingbedrijf

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat uw werknemers bij ons de watermeter vervangen hebben wilde ik een douche nemen. Er kwam bruine prut uit de douchekop en vervolgens hadden wij geen warm water meer.
We hebben gebeld met een van uw werknemers en zij kon niets voor ons betekenen. We hebben een monteur laten komen en voor 380€ een reparatie gehad.
Oorzaak:zand vanuit de leiding in de ketel, door de werkzaamheden uitgevoerd door pwn..
Heel naar, vooral omdat pwn zo nadrukkelijk zijn verantwoordelijk ontkent.

Gewenste Oplossing:

Als pwn onze gemaakte kosten vergoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kopersantos