Klacht: kerstvoucher

op 07 februari 2018 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via een kerstpakket via mijn werkgever een kerstvoucher ontvangen, geactiveerd voor € 29,95 twee personen 1 overnachting.
Ik heb daar 2x een ontbijt bijgeboekt. Nu zie ik dat wanneer ik bij datzelfde hotel dezelfde nacht ga boeken maar dan zonder het voucher dat ik dan goedkoper uit ben. Dit terwijl er op de voucher gesproken wordt over korting en ‘speciaal voor jou’. Ik vind dit pure misleiding.

Gewenste Oplossing:

Het krijgen van korting wat beloofd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door J.D. van der Luijt