Mijn Klacht:
Al jarenlang doen wij boodschappen bij AH. Ook dit jaar weer. Door kerstmis zijn extra veel boodschappen gedaan, waardoor we recht hadden op 19 kersthuisjes. Echter de huisjes zijn op. Leuk is dat!
Kunnen ze bij AH nou echt niet plannen dat de huisjes precies rond kerst op zijn?
Als ik antwoord krijg, zal het wel nietszeggend zijn: op is op of een heel grote vraag.
Dick Erades
Gewenste Oplossing:
Oplossing: alsnog huisjes bij laten maken.

