Klacht: Kersthoppen in Parijs 2015

op 25 september 2016 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor twee personen een dagje kerstshoppen geboekt naar Parijs. Kort voor vertrek waren er aanslagen in Parijs. Telefonisch contact gehad met Citytijger, ik zou een tegoedbon ontvangen die een jaar geldig bleef. tot op heden nog steeds geen tegoedbon ontvangen en citytijger is niet meer bereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik alsnog ie tegoedbon ontvang voor twee personen een dagje naar Parijs.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Citytijger.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Citytijger.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Citytijger.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Citytijger.com

Heeft op 26 september 2016 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Marie-Louise,

Wat vervelend dat u nog geen waardebon van ons hebt ontvangen. Deze krijgt u uiteraard alsnog. Ik ga hem toesturen naar het e-mailadres dat u hier heeft ingevuld. U kunt met de waardebon een beschikbare datum uitzoeken op onze website. Wij voegen hier deze week nog meer datums aan toe.

Mijn excuses voor het ongemak en ik wens u heel veel plezier toe in Parijs!

Met vriendelijke groet,

Mark Leeuwesteijn
Webcare

Heeft op 28 september 2016 om 18:50 geantwoord

Nee, de bon is helaas maar geldig tot december 2016 en er was me een tegoedbon beloofd die meer dan een jaar geldig zou zijn. De data die er op staan kon ik (nog) geen gebruik van maken. Heb al genoeg ongemak gehad, wil niet elke keer moeten kijken of er al nieuwe data aan toegevoegd zijn. bovendien zijn jullie telefonisch niet bereikbaar op de uren die op de website vermeld staan.

Alle klachten die gemeld zijn door Marie-Louise1