Klacht: Kersthoppen in Parijs 2015 deel 2

op 28 september 2016 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Ondertussen een tegoedbon ontvangen…
Deze zou een jaar geldig zijn, maar is nu nog maar geldig tot 31 december 2016. En… helaas nauwelijks mogelijkheden om er gebruik van te maken, blijkbaar zitten de meeste data vol!
Ik probeer het nummer van de website te bellen waarop staat dat ze tot 20.00 of 21.00 uur open zijn. Maar ik krijg voor kwart voor 7 een bandje dat ze gesloten zijn.

Ik heb er nu dusdanig ongemak van dat ik graag 4 tegoedbonnen wil ontvangen of beter misschien gewoon mijn geld terug. Maak graag afspraken maar dan moeten die wel worden nageleefd.
de tegoedbon zou langer geldig moeten zijn en redelijk inzetbaar, ook in het weekend!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Citytijger.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Citytijger.com in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Citytijger.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Citytijger.com

Heeft op 28 september 2016 om 19:43 geantwoord

Beste Marie-Louise,

Zoals in mijn vorige mail vermeld, deze waardebon is geldig tot 31-12-2017.
Er komen nog zeker datums bij voor volgend jaar.

Op onze website staat vermeld dat wij zijn geopend tot 17:30. Wij zijn ook gewoon bereikbaar van 09:00 tot 17:30. Buiten deze tijd wordt dus inderdaad niet opgenomen.

Mark Leeuwesteijn

Alle klachten die gemeld zijn door Marie-Louise1