Klacht: Burka

Jannepan op 20 augustus 2019 over Kerk & Leven in de categorie Kranten - Landelijk

In het nieuws gelezen over jullie correcte, en in mijn ogen, heldhaftige buschauffeur in Stein die een burka persoon geweigerd heeft te vervoeren! Ik schrijf persoon, want achter dat gewaad ziet men niet wie deze persoon is

Als men met een integrale motorhelm een benzinestation binnenloopt dan wordt er zeker gevraagd om de helm of af te zetten!

Het is de wet, allang bestaand, dat men niet vermomd over straat mag gaan!

Uw chauffeur heeft m.i. zeer moedig èn correct gehandeld, hijzij verdiend een pluim i.p.v. publiekelijk door Arriva neergesabeld te worden!
Dàt was een laffe èn schaamteloze aktie van Arriva, héél politiek correct dus fout!

Als bedrijf MOET u uw personeel steunen, zeker wat de wet betreft, en niet uw slappe èn verdraaide, laffe houding etaleren! Het siert u niet!

Uw chauffeur heeft bewonderingswaardig gehandeld en ik mag hopen dat u, als bedrijf alle chauffeurs aanmoedigd hetzelfde te doen!

Mvg.,

Janneke Kerstens

Publiekelijk uw standpunt wijzigen, uw chauffeur publiekelijk gelijkgeven en een pluim!
Het is belangrijk dat het schofferen van wetten niet langer wordt gedoogd!

Chauffeurs zijn de baas op de bus en bij vernieling, verkrachting, zwartrijden etc
heeft u chauffeurs nodig die daarbij optreden en weten dat hun bedrijf achter ze staat! Anders ondermijnt u hun hoedanigheid als chauffeur!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kerk & Leven

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kerk & Leven nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door