Klachten over Kerff bewindvoering

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Kerff bewindvoering zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Kerff bewindvoering in de categorie Algemeen

0 klachten gemeld

Tijdslijn

vrouden

Klacht van michel op 21 juni 2019 over Kerff bewindvoering in de categorie Algemeen

ik heb hey gevoel tot dezen bewind voerder schuldes niet betaal sta al 4jaar onder bewind en is nog altijd niet afbetaalt plus er is geen medewerking van dezen bewindvoerder Lees meer

Een nachtmerrie

Klacht van Downtjerabbit12345 op 15 april 2019 over Kerff bewindvoering in de categorie Algemeen

Het is moeilijk een goede bewindvoerder te vinden en bij Kerff bewindvoering dacht ik wel oké te zitten. Na een intakegesprek van ongeveer een uur (waar veel informatie op me afkwam) heb ik Kerff nog eenmaal in den lijve ontmoet.... Lees meer

Een wakende nachtmerrie

Klacht van Annelies123456789 op 06 november 2018 over Kerff bewindvoering in de categorie Algemeen

Kerff behartigd de behoeften van zijn cliënten niet. Negeert vragen en wensen. Communicatie is op zijn zachts gezegd onvoldoende. Er is geen samenwerking of inzake in financiën. Van inspraak is geen sprake. Bewindvoering is een ingrijpende gebeurtenis en zij zullen... Lees meer