Klacht: keratine behandeling via Groupon

op 19 januari 2014 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Voor mijn verjaardag kreeg ik een groupon bon voor een keratine behandeling van 69 euro. Ik kwam aan bij de kapsalon het zag er niet echt professioneel uit. Ik moest al meteen een toeslag voor lang haar betalen. Gemeten uit de nek 30 cm.. de lineaal werd erbij gehaald en onder mn haar geduwd. Spreek dan af vanaf schouderlengte een toeslag en ga niet knullig met een lineaal werken! Ook was ze onduidelijk over de producten die zij zou gebruiken. Ze noemde het merk sunliss en siebel maar t kwam uit een ander potje! Na de behandeling zat mn haar een week redelijk. Ik had dure shampoo en masker aangeschaft op aanraden van de kapster na telefonisch contact. Wat een teleurstelling! Nog maals gebeld ze kon nog een behandeling doen voor mij met andere producten voor 50 euro! Het telefoongesprek eindigde zeer ongemakkelijk. Vervolgens bij Groupon de klacht doogegeven. Zij konden niks voor mij beteken dan 5 euro credit….omdat ik de bon al had verzilverd! Ja mensen logisch ik heb de klacht na de behandeling ik krijg niet waar ik voor had betaald nl een keratine behandeling van 250 voor 69! Je wordt gewoon belazerd! Afhandeling van Groupon klachten commissie: zeer slecht! Je moet er ook nog eens zelf achteraan bellen.

Dezelfde behandeling bij een andere ervaren kapsalon of geld terug.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door vi1