Klacht: Nieuwe keukenrobot werkt niet meer na éénmalig gebruik.

Vos Rene op 14 februari 2024 over Kenwood in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We kochten een nieuwe keukenrobot 30/12/2023.
Er werd éénmaal brooddeeg gemengd en dat was ok.
Een volgende keer wilde het dure apparaat niets meer doen. KNKVL65001WH ROBOT. 1200W chef baker XL lite titanium
Het toestel werd terug naar de electrohandel gebracht.
Na 3 weken haalden we het toestel terug ( gerepareerd)
Bij het verwijderen van het plastiek (we gaven onze doos mee bij de eerste aflevering maar deze moesten ze niet hebben) bleek het hendeltje om de robot te openen afgebroken te zijn.
Retour electrohandel.
We zijn heel tevreden van onze vorige Kenwoodrobot, die hebben we sinds 2006.Gelukkig kunnen we brood bakken met deze oldtimer in verval.
Ik heb bij deze nieuwe robot geen goed gevoel en vind het niet normaal dat we voor dit nieuw apparaat
al zoveel extra ritten hebben mogen maken heen en terug … electrohandel.Deze mensen doen hun best maar is het niet beter om een volledig nieuw toestel te leveren ?

Gewenste Oplossing:

Normaal gezien hebben wij recht op een volledig nieuw toestel .

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Kenwood
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kenwood

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kenwood nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vos Rene