Klacht: Kavels verkopen / aanbieden die niet eens werken waarvan je niet af kunt zien

op 25 april 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Vandaag heb ik precies producten ontvangen/opgehaald.
1. Nilfiks stofzuiger, het product werkt helemaal niet € 70,79 voor betaald. Snoer is zichtbaar kapot. Nog zoveel moeite gedaan om op te halen voorrijkosten.
2. Stofzuiger Dirty Devil, verschrikkelijk vies! In de bouw gebruikt, vuil was er nog in. Ik heb er fotos van gemaakt. Thuis gekomen, en ja hoor het zuigt nauwelijks!
3. Drie wachtkamerstoelen overal krasjes, viezigheid, en winkelende potten, je zou het niet een in je huis wilt hebben.

Alle drie producten is via zogenaamd OPENBARE VEILINGEN gekocht. Als je de kavel gegevens helemaal, heel goed doorleest, je kunt het zinnetje vinden en niet in de pagina waar je aanbod doet, maar in een andere pagina. Foto’s van de producten waren, de fotos van de nieuwe producten dus niet de echte fotos van de producten. En er was niks vermeld over dat het product niet eens werkte.

Daarnaast nog de laatste product, heb ik in mijn postvakje terecht gekomen. Een elektronische voetvijl 12 euro voor betaald, wat je elders voor veel minder kunt krijgen. Was dat maar alleen zo. De verpakking was open, ja hoor het product is gebruikt, en niet een keer maar meerdere keren overal zit krasjes. Dat is nog niet alles, er zit nog HUIDRESTJES en haarjes op van degene die dat had gebruikt. Nu moet je nog bewijzen dat jij de verpakking niet zelf had opengemaakt en het product gebruikt. En stel dat zij het toch het terug willen nemen dan komt nog verzendkosten op jouw rekening.

Het is ongelooflijk SLECHT, ik ben niet alleen maar teleurgesteld, maar ook erg kwaad omdat zulke dingen zomaar kunnen gebeuren. Dat is oplichterij, zonde van je tijd zonde van je geld, NIET DOEN!. Ik zal NOOIT WEER wat kopen bij BVA Actions.

Als deze producten worden opgehaald en mijn geld teruggestort. En ik zal erg blij zijn als zij niemand meer kunnen oplichten

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

Bericht van BVA Veilingen

5 maanden geleden - Beste meneer, Erg vervelend te vernemen dat u slechte ervaringen heeft met de veilingen waaraan u heeft deelgenomen. U heeft gisteren van bovengenoemde kavels een melding gemaakt bij onze afdeling Klantenservice. Zij zullen uw mails zo snel mogelijk oppakken en voorleggen aan/bespreken met de leverancier. Mocht u tussentijds vragen hebben dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Met vriendelijke groet, BVA Auctions

Reactie van de melder van de klacht Bekend bij BVA

5 maanden geleden - BVA Auctions, Vandaag heb ik uw 'support' gekregen via mijn email. Kortom staat er in "Wij kunnen u niet helpen". "Verkocht is verkocht" BVA heeft zijn premie, verkopers hebben af van hun rotzooi en degene die BVA heeft vertrouwd en het geld betaald mag maar stikken! Zo simpel is het! OPLICHTERS!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bekend bij BVA