Klacht: Kavels niet geleverd

op 08 juni 2021 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks dat ik voor 3 producten heb betaald, zijn ze al 10 dagen niet geleverd. En helaas reageert de klantenservice niet op mijn e-mails.
Kavel-nummers
56296-23109
56290-13127
56103-23056

Gewenste Oplossing:

Mijn producten laten bezorgen of mijn geld terugkrijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 08 juni 2021 om 16:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste BulBulBey,

Wat vervelend dat je je kavels nog niet hebt ontvangen. Ik zie helaas geen mail over de missende kavelnummers, maar zie dat deze kavels een termijn van 7 dagen hebben na betaling en dat de betaling op 02-06 pas gekoppeld is.

Ik heb de verkoper gevraagd of ze mij kunnen informeren wanneer jouw kavels verzonden zullen worden gezien het termijn vandaag is verlopen.

Met vriendelijke groet,
Ester
BVA-Auctions.

Reactie van de melder van de klacht bulbulbey

1 maand geleden - Ik heb niet één product gekocht, ik heb 3 producten gekocht en het is al meer dan 1 week voor allemaal. Ik zou het op prijs stellen als je alle verkopers waarschuwt.

Alle klachten die gemeld zijn door bulbulbey