Klacht: Kavels kunnen helaas niet uitgeleverd worden

op 10 oktober 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Vorige week geboden op een paar grote kavels, aangezien het een eind weg is besloten om via bva een transporteur te regelen.
Alles geregeld en op de afhaaldag afgelopen donderdag zoals gewoon een sms’je van bva met de herinnering van de op te halen kavels.

Niks aan de hand dacht ik
De transporteur levert binnen 10 dagen na de afhaaldag de kavels thuis (dacht ik).

Krijg ik vandaag een mail van de transporteur die veel samenwerkt met bva dat de kavels niet meer verkrijgbaar zijn.

Vreemd,ik moet via via horen dat mijn aankoop niet meer leverbaar is.

Gelijk contact gezocht met bva
En die verklaren dat de kavels manco zijn.
En geven aan dat ik binnen 10 dagen mijn geld terug krijg.

Ze ontbinden op deze manier mijn koopovereenkomst zonder goede reden.
Het kwijt/manco raken lijkt me lastig, gaat hier nl. om een pallet laminaat, die raak je niet zomaar kwijt.

Hoe kan zoiets zomaar gebeuren,
Hebben meer mensen deze ervaringen?
En hoe wordt dat gecommuniceerd?

De kavels alsnog vinden zodat ze opgehaald kunnen worden

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Bericht van BVA Veilingen

2 maanden geleden - Goedemorgen meneer Geertste, Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl. Op dit moment is uw klacht in behandeling bij onze klantenservice. Wanneer er meer informatie is betreft uw kavels neemt mijn collega contact met u op. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Stan - BVA Auctions

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 16 oktober 2017 om 17:11 geantwoord

Goedemiddag meneer Geertste,

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl.

Afgelopen woensdag heeft mijn collega van de klantenservice contact met u opgenomen. Helaas hebben wij nog geen reactie van u ontvangen.

Het laminaat wat u heeft gewonnen is zodanig beschadigd dat we deze niet hebben kunnen aanleveren. De ondervloeren hebben we wel op voorraad maar omdat u niks heeft aan alleen ondervloeren hebben we deze niet geleverd, enkel aan u gedacht.

Mijn collega heeft de volgende oplossing voor u:

We hebben een nieuwe veiling draaien met wpc vloeren die u had gekocht. Als u op onze veiling een andere kleur mooi vindt van dezelfde vloer (wpc) dan kunnen we dit leveren samen met de ondervloeren.

Kunt u reageren op de mail van mijn collega? Dan kunnen wij uw klacht verder afhandelen.

Stan - BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door J. Geertse