Klacht: kavel was niet nieuw

op 13 september 2016 over Proveiling.nl in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Was ik vandaag om te ophalen Kavel en die was in omschrijving nieuw maar die was gebruikt dus wil ik graag mijn geld terug zien op rekening en volgende keer doe jullie beter opletten niet dat mensen komen ophalen lege poten???? En wie word mijn tijd en benzine vergoed om niks te ophalen????denken jullie zomaar wat te verkopen wat niet waard zijn?
toen ik was daar ben blij dat twee kavel dat ik wel gewonnen niet gegund!

Gewenste Oplossing:

vergoden van benzine

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Proveiling.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Proveiling.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Proveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Proveiling.nl

Heeft op 13 september 2016 om 11:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op de ophaaldag is gebleken dat de kavel welke de klant heeft gewonnen, niet bestond uit volle, maar tot de helft gevulde tonnetjes.
In de omschrijving stond “nieuw” maar dit had “gebruikt” moeten zijn.
Dit had de klant kunnen controleren op de kijkdag van de veiling, waar de klant niet aanwezig is geweest.

Uit coulance hebben wij toch besloten, de order te annuleren.
De creditering is direct ingediend en de klant zal spoedig het geld terug kunnen verwachten.

De klacht is wat ons betreft opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door firzo