Klacht: Kavel verdwenen

op 18 juli 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Kavels gekocht en bij de ophaaldag bleek een kavel te zijn verdwenen.
Ter plekke werd een ander object aangeboden wat in het geheel niet voldeed. Dan werd er moeilijk gedaan over geld teruggave. Door ons was contant betaald en nee, dat kon niet contant teruggegeven worden. Dat zou via de bank gebeuren………
Kortom een dag die ons veel gekost heeft en met lege handen huiswaarts gekeerd.
Dan krijg je een mail waarin staat dat de kavel niet zou zijn ontvreemd maar waar deze wel was wisten ze niet.
Het speet BVA maar de door ons gemaakte kosten werden niet vergoed en feitelijk komt het erop neer dat de klant de dupe is en hiermee maar genoegen moet nemen.
Blijft nog steeds de vraag staan: \\\”WAAR IS DE BEWUSTE KAVEL\\\” BVA? gaat om honderden euro\\\’s!!
BVA waar is de controle? Slecht georganiseerd en vervolgens is de klant de dupe en is een ander er met onze spullen vandoor.

De kavel die wij hebben gekocht leveren!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

Bericht van BVA Veilingen

1 jaar geleden - Geachte mevrouw IJsseldijk, Graag reageren wij op uw bericht op deze site. U heeft uw klacht betreffende kavel 21869-195 bij onze klantenservice per email ingediend. De projectleider van de betreffende veiling zal contact met u gaan opnemen. Met vriendelijke groet, BVA Auctions Yashmin

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 27 juli 2016 om 14:48 geantwoord

Geachte mevrouw IJsseldijk,

Van de projectleider hebben wij vernomen dat de betreffende kavel in goede orde bij u thuis is afgeleverd. Dit is goed nieuws.

Fijn dat we tot een juiste oplossing zijn gekomen.

Wij zien u graag terug bij BVA Auctions en wensen u veel plezier met uw aankoop.

BVA Auctions B.V.

Yashmin

Heeft op 28 juli 2016 om 21:40 geantwoord

Beste Yashmin,

dank voor de reactie.
Deze berust deels op waarheid.
De bewuste kavel is door de project manager voor ons gevonden en moet nog worden afgeleverd.
Het bericht hierover moet nog binnenkomen en hebben er vertrouwen in dat dat goed komt maar hebben hem dus nog niet.
Het is helemaal afgehandeld als deze bezorgd gaat worden..............
Wij zien dat berichtje dan ook met belangstelling tegemoet.

Tilly

Alle klachten die gemeld zijn door M.IJ-K.